HS aqua Crusta Chitin+
HS aqua Crusta Chitin+
Zijn er mensen die dit gebruiken ( HS aqua Crusta Chitin+) heb een vermoeden dat mijn garnalen slecht door hun vervelling heenkomen en zwak worden, daarom dit besteld.
Re: HS aqua Crusta Chitin+
Ik gebruik het bij mijn garnalen en ben er tevreden van, ik merk duidelijk het verschil tussen geven en niet geven.
Ennnnn hoeveel en hoe vaak gebruik je het ?
De postbode is net langs geweest heb t potje binnen.
De postbode is net langs geweest heb t potje binnen.
Ik las 3x per week ? heb 1 klein schepje gedaan met wat erbij zat in de verpakking...
Hopelijk werkt het wel want afgelopen 2 weken zijn 4 mooie garnaaltjes omgevallen.
Hopelijk werkt het wel want afgelopen 2 weken zijn 4 mooie garnaaltjes omgevallen.
- Dimitry
- Moderator
- Contacteer:
Ik doe 1* per week een (afgestreken) schepje erin, net na het voederen (bakjes zijn 25 liter bij mij)
Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag.
Eerste stappen met succes in de hobby gezet door Marc van Den Bril (Neos) die helaas niet meer fysiek onder ons is maar voor altijd in mijn gedachten.
Eerste stappen met succes in de hobby gezet door Marc van Den Bril (Neos) die helaas niet meer fysiek onder ons is maar voor altijd in mijn gedachten.
Doe nu om de 2 dagen een klein schepje, zie nog wel garnalen met rare verschijnselen hopelijk snel verbetering...
Zie :

De rode pinto is er bovenop gekomen al loopt tie nog niet zo snel...de zwarte Pinto beweegt nog een klein beetje maar zit weinig leven meer in.
Zie :

De rode pinto is er bovenop gekomen al loopt tie nog niet zo snel...de zwarte Pinto beweegt nog een klein beetje maar zit weinig leven meer in.

Ben je zeker dat het komt door vervelling?
Iets van producten in de ruimte gebruikt?
Iets van producten in de ruimte gebruikt?
Nee zeker weten doe ik het niet , heb geen geurkaarsen, geen katten honden, geen schoonmaakmiddelen, of wat ik nog meer kan verzinnen gebruikt in de buurt van de bak.
Moet zeggen nadat ik de Crusta Chitin+ ben ga gebruiken heb ik de afgelopen dagen geen zieke/dode beestjes meer gezien....dus daarom gaat mijn vermoeden uit naar een vervellingsprobleem.
Dus ik hoooooooooooooooop dat het nu goed gaat.
Moet zeggen nadat ik de Crusta Chitin+ ben ga gebruiken heb ik de afgelopen dagen geen zieke/dode beestjes meer gezien....dus daarom gaat mijn vermoeden uit naar een vervellingsprobleem.
Dus ik hoooooooooooooooop dat het nu goed gaat.
Hier nog een foto van een Pinto die vlak na een vervelling ( die er nog naast ligt ) overleden was.

Ook nog een foto van een Pinto die gezond is.

Weet niet of jullie wat bijzonders zien aan de beestjes op de foto's ?

Ook nog een foto van een Pinto die gezond is.

Weet niet of jullie wat bijzonders zien aan de beestjes op de foto's ?