welke plant

Plaats reactie
broos
eitje

welke plant

Bericht door broos » 20 mei 2014, 15:21

Hey ik ben een klein bakje aan het opstarten en zou graag een laagblijvend tapijtje vzn plantjes hebben welk plantje is geschikt om een mooi laag tapijtje te worden.

Alvast bedankt

wikkes
Hommeltje

Re: welke plant

Bericht door wikkes » 20 mei 2014, 15:53

Je moet co2 bemesten met veel licht en voedingsstoffen, anders zal je niet gauw een tapijtje krijgen.

Riccia Fluitans, Riccardia chamedryfolia, Hydrocotyle tripartita, Urticularia graminifolia, Pogostemon Helferi, Marsilea hirsuta, Glossostigma elatinoides, Hemianthus callitrichoides en verschillende soorten mos, Hemianthus callitrichoides “cuba”, Eleocharis parvula, Eleocharis acicularis, Eleocharis vivipara, Echinodorus tenellus ,sagiatara subulata
Shrimps:
F1-CR low-BTOE-CR high-Peru zebra's-Wildkleur vuur-Orange sakura SS-Red sakura SS-Vuurtjes-Blue dream-Carambellus puer-Japonica's-carbon rilli-Macrobrachium Lanchesteri-Marmerkrreftjes
L-nummers
L144-L181-L183-Red fire ancistrus

broos
eitje

Bericht door broos » 20 mei 2014, 20:16

Ok daar kan ik dus mee aan de slag alvast bedankt. Co 2 en de rest is geen probleem alles staat klaar enkel de plantenkeuze ben ik nog mee bezig. Je kunt beter je tijd nemen en het te goei doen dan er in een keer invliegen. Dus nu nog alle plantjes eens opzoeken en naast elkaar houden wat ze nodig hebben en dan selecteren en bestellen. En dan indraaien en weer nieuwe garnazltjes kopen hoi hoi

Spongebob
Moderator

Bericht door Spongebob » 20 mei 2014, 20:24

Kijk een keer hier voor wat ideetjes: http://www.tropica.com/dk/forside.aspx

Plaats reactie